





Pokouším se připojit k serveru...
Připojení k serveru bylo ztraceno. Vyčkejte na znovuobnovení stránky, nebo ji obnovte ručně.
1. Zhotovitel poskytne na dílo záruku po dobu 60 měsíců na konstrukční části a 24 měsíců na ostatní části díla od předání díla objednateli.
2. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má objednatel právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z ceny díla.
3. Smluvní strany se dohodly, že je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má objednatel právo:
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
4. Podstatným porušením smlouvy ze strany zhotovitele je nedokončení díla do 6 měsíců ode dne závazného termínu dokončení nebo skutečnost, že zhotovitel prohlásí, že dílo nedokončí.
5. Reklamační proces je následující:
a) Objednatel písemně sdělí zhotoviteli, jaké výše uvedené právo si zvolil, při oznámení vady, nebo do 3 dnů po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže objednatel změnit bez souhlasu zhotovitele.
b) Zhotovitel do 30 dnů ode dne doručení reklamace oznámí objednateli, zda je jeho reklamace oprávněná či nikoliv;
c) V případě oprávněné reklamace se zhotovitel zavazuje do 30 dnů ode dne doručení reklamace vadu odstranit;
d) Neodstraní-li zhotovitel vady do 30 dnů ode dne oznámení reklamace či oznámí-li objednateli, že vady neodstraní, může objednatel požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z ceny díla, nebo může od smlouvy odstoupit.
6. Dokud objednatel neuplatní právo na slevu z ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může zhotovitel dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může zhotovitel odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci. Neodstraní-li zhotovitel vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může objednatel požadovat slevu z ceny díla, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
7. Objednatel nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) nezpůsobil-li objednatel nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím.
8. Smluvní strany souhlasí s tím, že zhotovitel neodpovídá zejména za vady způsobené důsledku porušení povinností objednatele, např. mechanickým poškozením, chybným nebo nedbalým nakládáním s dílem, přetížením, nevhodným provozním prostředím, nedostatečnou stavebními připraveností ze strany objednatele, nevhodným místem na osazení a montáž věci apod.
9. V případě, kdy je tato smlouva sjednána distančně nebo mimo obchodní prostory zhotovitele, nemá podle § 1837 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku objednatel právo do 14 dní od uzavření této smlouvy od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, neboť každý krok zhotovitele je již od počátku přizpůsoben přáním, představám a potřebám objednatele a jedná se tak o zakázkovou výrobu. Objednatel rovněž není oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě, že již bylo započato s prováděním díla ze strany zhotovitele.
10. Zhotovitel tímto informuje objednatele – spotřebitele (tj. osoby nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání) v souladu s § 14 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, o možnosti požádat Českou obchodní inspekci o mimosoudní řešení jakéhokoliv sporu, jež může vzniknout z této smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, a objednatel tedy může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení
ADR Štěpánská 44, 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz